Friday, 24 March 2017

NEXT BEST THINGS

Photos: Jey Wild | Postproduction: Meri Wild

Wearing: Bomber Jacket: (similar here) / Top: PLNY LALA / Jeans: (similar here)

 Mam nadzieję, że nie zaczniecie klikać ufollow na mój widok, ale znowu dopadła mnie ta fanaberia z czarnymi włosami! Lubię po prostu od czasu do czasu pobyć sobie kimś zupełnie innym niż jestem ;) W dzisiejszym zestawie, żeby nie było, że znowu wszystko na czarno, poszłam na kompromis - ciemna góra, jasny dół. Chyba nie muszę Was przekonywać, że na widok moich spodni starsze panie na ulicy mdlały i miały zmarnowaną resztę dnia :D Ja natomiast jestem wniebowzięta, bo na mojej top półce w garderobie pojawiły się nowe sneakersy Adidas EQT Support Ultra, i mogłabym wymienić przynajmniej tysiąc powodów, dla których je kocham, ale może wystarczą Wam te najważniejsze - że są nieziemsko wygodne, lekkie i idealne na wiosnę! Koszulkę Lala pokazywałam już na Snapchacie i Facebooku, i chyba nie muszę nic więcej pisać - to jest po prostu #musthave z najnowszej kolekcji PLNY LALA! Miłego weekendu kochani :) Zaglądajcie do mnie na początku tygodnia, bo będą kolejne nowości! 

33 comments:

  1. wow, jak pięknie wyglądasz w czarnych włosach

    ReplyDelete
  2. Co za zamiana! W pozytywnym sensie oczywiście :)
    Ciekawe połączenie kabaretek ze sportowym stylem ♥

    ReplyDelete
  3. Haha znam to doskonale, spodnie z dziurami gwarantują zabicie wzrokiem przez straszne panie :)

    ReplyDelete
  4. wow, super zmiana a stylizacja mega!!! <3

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjny Look,całość bardzo mi się podoba, a zdjęcia są Mega!!

    ReplyDelete
  6. Świetnie wyglądasz w nowej fryzurze :D Jak zwykle świetny look :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    ReplyDelete
  7. Jakie unfollow!? Uwielbiam Cię w każdym wydaniu! :)

    ReplyDelete
  8. FENOMENALNIE! Uwielbiam:) pięknie Ci w czarnych, fana odmiana :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    ReplyDelete
  9. FENOMENALNIE! Uwielbiam:) pięknie Ci w czarnych, fana odmiana :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    ReplyDelete
  10. Nice pictures, and nice blog. Love it! ;)

    Jovita from Black Vanilla
    www.b-vanilla.com

    ReplyDelete
  11. Tobie we wszystkim cudownie <3 jak zwykle świetnie! nawet do kabaretek i tych wielkich dziur mnie potrafisz przekonać.

    ReplyDelete
  12. Love the pop of fishnets!

    Liv

    livforstyle.net

    ReplyDelete
  13. Tobie chyba w każdym kolorku byloby dobrze :) Stylizacja jak zwykle modna, niebanalna.. :)
    Pozdrawiam, Pardejka :)

    ReplyDelete
  14. I love the fishnet tights under your ripped jeans! Ive seen this trend on a few people now and it definitely suits you best!

    Ciara
    www.ciarasalloum.com

    ReplyDelete
  15. OMG I love so many elements to this outfit. The fishnet tights styled with the distressed denim is so cute and I love how you paired it with the sporty sneakers. The choker is just absolutely adorable as well.

    BLOG | YOUTUBE | INSTAGRAM

    ReplyDelete
  16. Jak dla mnie to fajnie wyglądasz w czarnych włosach, fajna odmiana :) Cały zestaw wygląda bardzo dobrze! Pozdrawiam :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Kocham wszystko w tym outficie, adidasy są genialne! ♥♥♥

    ReplyDelete
  18. Żadne unfollow! Wyglądasz pięknie w tej czerni i ja również lubię to, że się zmieniasz wraz ze stylizacjami.
    Mogłabym oglądać i oglądać... piekna!
    Oddałam jeden ze swoich głosów ja Ciebie w tegorocznym Share Week :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jejku, dziękuję kochana! <3 Ściskam!! :) :*

      Delete
  19. AMAZING pictures!!!

    Kisses from the Caribbean :)

    www.lacaleya.com

    ReplyDelete
  20. I love this outfit and all the little details such as the fishnets under the jeans. The cat choker is so cute as well :) x

    ReplyDelete
  21. Całość rewelacyjnie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  22. I love this look. I adore fishnets under ripped jeans, it's such a modern and chic look. I love your top too!

    ReplyDelete
  23. Wow! How cool! I want these tights too))
    Have a wonderful new week!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  24. Jakość zdjęć super, bardzo podoba mi się zegarek, super buty i rajtuzy :D
    http://noa-artpage.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Super cool outfit & I always love your makeup. It always looks so flawless.

    TFM BLOG

    ReplyDelete
  26. Zdjęcia i stylizacja rewelka, super te czarne włosy! :)

    ReplyDelete
  27. Bardzo mi się podobasz w czarnych włosach, wyglądasz tak z pazurem :)
    Co do spodni to są fenomenalne, sama uwielbiam podarciuchy :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  28. Moją uwagę przykuły raczej pomniejsze elementy ubioru: opaska z kiciusiem na szyi, zegarek na lewej i kajdanko-bransoletka na prawej ręce. Dzięki takiej biżuterii wyglądasz oryginalnie, dzięki czemu wyróżniasz się ponad przeciętność :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  29. Omg! This is such a cute and fun look! I am SUPER obsessed with your style. I love how you styled your ripped jeans with fishnets. And I can't get enough of your cat choker! Definitely want to recreate your look!

    xo, Chloe // http://funinthecloset.com/fishnets-friend-foe/

    ReplyDelete